Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

We hebben veel voorkomende vragen al voor je beantwoord

Bestellen, betalen en verzenden

Hebben jullie een minimum bestelbedrag waar ik aan moet voldoen?
Nee, we hanteren geen minimum bestelbedrag. Wel rekenen wij verzendkosten als je onder de 15 euro aan producten besteld.
Welke betaalmethodes accepteert iBundle?
Je kan bij iBundle betalen met IDEAL en Paypal. Belgische klanten kunnen ook betalen met Bancontact. Wil je graag betalen op factuur? Neem contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na het betalen?
Indien je bestelling nog niet is verzonden, dan is dit nog mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dit voor je regelen.
Hoe verzenden jullie mijn bestelling?
Wij versturen jouw bestelling met PostNL. Dit doen wij voor zowel onze brievenbuspakketjes als voor onze gewone pakketjes. Via de PostNL app kan je in de gaten houden wanneer je pakketje aankomt. Dit geldt zelfs voor jouw brievenbuspakketje!
Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?
Mocht je pakketje nog niet meegegeven zijn aan PostNL, dan kan je jouw adres nog wel wijzigen. Heb je een pakketje met een Track en Trace code? Via het PostNL Track en Trace systeem kun je jouw adres in een aantal gevallen nog wijzigen. Mocht het via daar niet meer kunnen, dan ben je waarschijnlijk al te laat. Neem in dat geval dan contact op met onze klantenservice. Heb je een pakketje zonder Track en Trace code? Als je pakketje te ver in het bezorgproces is, kan je bezorgadres helaas niet meer aangepast worden. Neem ook hiervoor contact op met onze klantenservice.
Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
We versturen meestal dezelfde dag nog jouw pakketje. Bestel je voor 17 uur? Dan ontvang je het pakketje de volgende dag al. Het kan wel eens voorkomen dat PostNL vertraging heeft, ook bij de brievenbuspakketjes. Is je pakketje na twee werkdagen nog niet binnen? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.
Kan ik als zakelijke klant een grote bestelling plaatsen?
Dit is in de meeste gevallen wel mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hierbij helpen.

Garantie, klachten en retourneren

Ik heb een defect of beschadigd product. Wat moet ik doen?
Is uw pakketje beschadigd of als defect binnengekomen? Neem contact op met onze klantenservice. Is je product tijdens het gebruiken ervan kapot gegaan? Mocht het gaan om een fabricagefout, neem contact met ons op en iBundle zal je hierbij helpen. Is het product door je eigen toedoen kapot gegaan? iBundle kan je alsnog van dienst zijn hierin. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren. Kan dit?
Retourneren van de gehele en/of een deel van je bestelling is mogelijk. Bekijk voor de voorwaarden onze retour pagina.
Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze doorgeven?
Jammer om te horen dat u een klacht hebt. U kunt uw klacht middels een e-mail aan ons kennisgeven. Dit kunt u via onze klantenservice doen.
X